19.4.13

Bantlanmayan Şişe Kalmasın !

 
Bir süredir oynuyorum bu bantlarla... En çok da şişelere taktım kafayı... Değişik şişe arayışına girdim , bulduğumu alıyorum. Daha bantlanacak bir sürü şişe var, ne güzel :)

 
Mumluk da yaptım :) (burada bahsetmiştim) 
    
 
 
Bu şişeyi çok sevdim... İçindeki renkli şeyler burada yaptığım kelebeğin ucundaki ponponlardan arta kalan kırpıklar, çok cici göründüler şişenin içinde :)
İçindeki sarı çiçekler de Abant' tan, kurumalarına rağmen renkleri hiç değişmiyormuş, ki iki yıldır böyleler :)
 
 Buradan bahara sesleniyoruz çiçeklerimle "lütfen uzun süre bizimle kal, gitme!!! "
 
 Baharı doya doya yaşayabileceğimiz bir hafta sonu olsun inşallah :)
♥♥♥
 


6 yorum:

  1. Şişelere bayıldım çok hoş bir fikir olmuş yaz geliyor dolaba su koyacak güzel şişeler yapmalıyız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de yaz için ideal, dolabın içi rengarenk ne güzel olur:))

      Sil
  2. ay ne güzeller maşallah :)) güzel fikir

    YanıtlaSil
  3. bantlanmamış şişe kalmasın hakketten harikalar

    YanıtlaSil