30.1.13

Küçük Mutluluklar

  Bayanların alış-veriş tutkuları ne zaman biter acaba? Ya da biter mi, bitebilir mi? Küçücük şeyler de alsak bizi mutlu etmeye yetiyor. Yeter ki yeni bişeyler alalım :)
  Dün aldığım bu cici parçalar da beni oldukça keyiflendirdi..
Kırtasiye alışverişini çok seviyorum..Kitap, defter, kalem.......ne olursa.

Kitaplığıma yeni katılan kitaplar.......
  Daha önce İskender Pala' nın Babilde Ölüm İstanbul'da Aşk ve Katre-i Matem adlı kitaplarını okumuştum. Katre-i Matem gerçekten çok hoşuma gitmişti, çok çabuk bitirmiştim;diğeri de güzeldi ama biraz uzun sürmüştü bitirmem. Şah&Sultan merak ettiğim kitaplarından biriydi, sonunda aldım.
  Sophie Kinsella' nın Bir Alışverişkoliğin İtirafları kitabını okumuştum. Şimdi de Alışverişkolik serisinin bütün kitaplarını okumaya karar verdim. İlk kitabı bu olmasa da tercihim bundan yana oldu :)

"Bir defter; yazı yazmaya yarar, çizgi çizmeye,
en sevdiğimize anlatamadığımız duygularımızı dökmeye yarar bazen.....
Annemizin ayaküstü anlattığı yemek tarifini yazmışızdır kimi zaman,
sıcacık bir telefon numarasını,
arkadaşlarımızın doğum günlerini, unutlumasınlar diye....
Sinirlenir, yırtarız sayfalarını, fırlatıp atarız bazen,
bazen de saklarız bir ömür boyu..... "
 
"Love" yazılı olan bu şirin şey dıştan kitap gibi görünse de (kapağı oldukça kalın) aslında bir defter, hem de çok cici bir defter. Yukarıdaki yazı da defterin üzerinde yazıyor. Bakalım ben neler yazıcam, bir ömür boyu saklamak için....

Renkli ve sevimli kuşlar minicik mandallara güzellik katmışlar.
Sevimli mi sevimli kedicik ise kocaman bir ataç. Benim hedefimse onu kitap ayracı yapmak :)

Bu küçük şeyler beni çok mutlu etti.. Herkesin küçük şeylerden mutlu olabilmesi dileğiyle....
 
 

2 yorum:

  1. Aldıklarını çok beğendim güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim..seviyorum böyle cici şeyleri :)

    YanıtlaSil