17.11.13

Aşure de Yaptım :)

Aşure sevmeyen var mıdır acaba...Vardır muhakkak...Ama ben kesinlikle sevenler kategorisindeyim :)
Şimdiye kadar hep annem yaptı ben yedim :) Evlenince durumlar değişiyor tabi..Madem muharrem ayındayız, aşure yapmanın tam zamanıdır diye düşünerekten, hadi bakalım dedim, aşure yapmaya niyetlendim..
Daha önceden anneme tarif yazdırmıştım, bir yandan da internetten bakarak birleştirdim tarifleri.
Tabi ilk defa yapınca ne ölçüde yapacağımı kestiremedim. Büyükçe bir tencerede başladım pişirmeye. Malzemeleri ekledikçe baktım tencere almıyor başka bir tencereye daha paylaştırdım. Aşure bereketli olur derlerdi, bizzat yaşadım, gerçekten çok bereketli oluyormuş, ikinci tencerem de ağzına kadar doldu :)
 
 
Piştikten sonra bir güzel süsledim püsledim komşularıma dağıttım. Ama o kadar çoktu ki evde de bir sürü kase kaldı.. Neyse ki çok seviyoruz eşimle, sürekli yedik :))
 

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder